zondag 9 januari 2011

Vakantie weer voorbij. Jammer. Maar dinsdag dan ook weer cursus. Kijk er wel een beetje naar uit want dan ga ik beginnen aan mijn eerste ball jointed doll. Een pop die in allerlei posities kan laten zitten of staan.

Hier nu mijn volgende twee elfjes die ik heb gemaakt.



                       Als tranen een trap konden bouwen,
           en herinneringen een brug,
                dan klom ik hoog de hemel in,
               en nam je mee naar hier terug.


Bij dit  koppeltje zie je ook een paar foto's van tijdens het maken ervan.








Ik zou zo graag nog
je in mijn armen kunnen nemen
je voelen
heel dicht bij mij.

Ik zou zo graag nog
écht* met je willen praten
je écht vertellen
hoe het met me gaat
gewoon vertellen
wat ik doe en waarom.

Ik zou zo graag nog
écht van je willen horen
wat je er van vindt.
Ik weet dat je blij 
met me was,
ik was het ook met jou.

(*écht omdat ik via een medium wel met je kan praten, wat iedere keer weer een niet te geloven ervaring is, maar écht je stem eens weer kunnen horen, blijft een droom ...)
23u40

Geen opmerkingen:

Een reactie posten