maandag 3 januari 2011

Don't dream your life, live your dream


Ik ben Corine , geboren op 27 juni 1967, fiere mama van twee lieve dochters, Vicky van 17 en Shauni van 14. Ik heb een aantal zware jaren achter de rug want op 2 juli 2007 is mijn lieve man Rudi gestorven. Het blijft zo moeilijk om dit te aanvaarden daarom probeer ik nu de dingen te doen die ik écht graag doe. Het helpt een beetje wanneer je druk bezig bent.

Eindelijk mijn eigen blog aangemaakt. Was al lang een droom van mij, maar het kwam er maar niet van. Nu toch de stap gezet want mijn motto voor dit jaar is:  Don't dream your life, live your dream. Ga proberen van 2011 een supercreatief jaar te maken want ik heb op mijn zolder hopen boeken, patronen, stofjes, wol en allerlei hobbymateriaal liggen. En via deze blog wil ik regelmatig foto's laten zien van hetgeen waar ik zoal mee bezig ben.

Ik hou veel van beren maken, elfjes of andere poppen boetseren, borduren, breien, naaien,  patchwork, scrapbooking, bloemschikken, lezen,…  

Op dinsdagnamiddag volg ik cursus bij Claudine Roelens, een poppenmaakster. Tot nu  heb ik al 7 elfjes gemaakt, allemaal in het teken van mijn overleden man. Hierbij de foto's van de eerste twee.
Waarom zijn er zoveel vragen,
waarom is er zoveel pijn?
Waarom zijn er zoveel dingen,
die niet te begrijpen zijn?



troost is... weten dat wie leefde in ons hart
nooit echt vergeten is.
Zolang wij  je bij ons houden
in ons hart én onze gedachten
zal je altijd bij ons blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten